Τετάρτη 27 Μαΐου 2009

anarotiemai...


Eimai edo, ligo meta apo polla pou ekana kai iperifaneftika kai arketa pou me ekanan na metanioso kai na pligo8o....
Telika xorisa, kai meta ta ksana brikame... kaname polla pou isos dn 8elo na 8imame... eimai edo mesa stin eksetastiki mou, pano pou pao na bro ena ri8mo, kai sigoura exo brei ti galini ba8ia mesa mou, pou eimai kala me filous siggeneis kai ola... kai tsoup... aftos o mikros daimonakos dn me afinei na anasano...
na sou kati ginete kai pali ola dialane... anarotiemai kai ego.. mipos eprepe na mino xorismeni... mipos ekeinos dn 8elei pia na eimaste mazi kai ksenerose... mipos to ena mipos to allo... dn ksero kai ego... blepo pos stis eksetaseis mou pao arketa asxima kai i oli katastasi mou itan metria me stadiaki beltiosi... blepo omos kai anarotieme... giati arxizei kai pairnei tin katifora?
dn kano kati kala? polla exo kanei kai malista para poli kala.... exo kanei fisika kai saxlamares pou pote omos dn ema8e kaneis... dn einai anagi loipon na anarotieme gia katastaseis pou pote dn ipirksan... omos tis blepo na erxontai... kai afta ta diabolika matia piso apo tin plati mou prospa8oun na me katastrepsoun ka8e fora pou zo tin aniksi mes tin psixi mou...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου