Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2009

i <3 u



isos na kseroume oti mia leksi mporei na prokalesei polla pragmata se kapoion allo... poso mallon mia frasi... na kseklidosei xamenes anamniseis... na sou aggiksei anixtes pliges... i akoma kai na ere8isei ta sinais8imata sou... polloi apo emas erotebomaste kai mono apo to tropo pou mas ekfrazei o allos afta pou ais8anete... lekseis... aples lekseis pou analoga me to tropo pou tis topo8eteis sin8eteis ena toso parakseno kosmo... ena kosmo: like_fairytale...
kai sta ali8ia... esi to exeis ftiaksei... stin ousia einai ena parami8i... pou apla an einai empnebsmeno apo ti pragmatikotita kai exei stixia pou isxioun... mporei amesa na taftistei me tin ali8ia... mporei sta ali8ia kapoios na mas kanei na ais8an8oume monadika mesa kai mono apo ta logia... oute ti matia, oute to xadi, oute tis kiniseis tou... alla kai mono me ti xria tis fonis tou kai to tropo pou topo8etei tis lekseis... aftos o tropos einai oi skepseis tou... poso enarmonismenes einai me to tropo ekfrasis kai to tropo diatiposis tis psixikis tou galinis... emena ali8ia me entiposiazei... i mallon me "saginebei"... isos na einai aples lekseis... omos otan akouseis to "se agapo" pragmatika mporeis na paraliseis... polloi dn to enooun otan 8a to poun... alloi mporei na to exoun san karamela... to lene toso sixna pou exoun ksexasei pia an ontos to enooun i oxi... alloi pali mporei na to 8eoroun adinamia kai na mi to lene pote... kai alloi na epilegoun se poious 8a to poun kai na to poun ti stigmi pou pragmatika to enooun... einai aples lekseis... omos mporoun na feroun ta pano kato sti zoi mas....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου